Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 18:15:50 +0200

Tere!

Türi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00848 
aadressile Järva maakond, Türi vald, Lokuta küla, Teguri// Türi-Alliku küla, 
Kobarapõllu// Suur-Karila (Päikeseelektrijaam) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: ehitis vajab pädeva asutuse kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26925095>  (menetlus nr: 
413464), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Türi Vallavalitsus) või menetleja (KALEV PAGARAND) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister